جمعه 31 فروردین 1403

مصاحبه خبرگزاری فارس با ریاست محترم دانشگاه پیام نور اسلامشهر(26/05/95)

رئیس دانشگاه پیام نور اسلامشهر خبر داد

آغاز ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور اسلامشهر

خبرگزاری فارس: آغاز ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور اسلامشهر

رئیس دانشگاه پیام نور اسلامشهر گفت: ثبت نام بدون آزمون ورودی در رشته‌های علوم انسانی و فنی مهندسی دانشگاه پیام نور اسلامشهر آغاز شده است.

به گزارش

رئیس دانشگاه پیام نور اسلامشهر بیان کرد: داوطلبان برای ثبت نام بدون آزمون در رشته‌های علوم انسانی و فنی مهندسی دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر، می‌توانند در تا تاریخ 28 مرداد ماه جاری به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور اسلامشهر با بهره‌گیری از امکانات مناسب علمی و پژوهشی، در حال حاضر میزبان بیش از 3 هزار دانشجوی در حال تحصیل در رشته‌های مختلف بوده و حدود 2 هزار و 100 نفر از این دانشگاه نیز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

رحمانیان تأکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد اسلامشهر و قرارگیری در 20 کیلومتری جنوب غربی تهران، نزدیکی به شهرهای رباط کریم، بهارستان، کرج و ... این واحد دانشگاهی در هر ترم مورد استقبال گسترده داوطلبان تحصیل در رشته‌های مختلف است.

وی با اشاره به شعار آموزش برای همه، همه‌جا و همه وقت، افزود: دانشگاه پیام نور با زیرساخت‌های مناسب آموزشی و فناوری لازم برای برگزاری دوره‌های مجازی و از راه دور، مناسب علاقه‌مندانی است که امکان حضور در کلاس‌های حضوری این دانشگاه را ندارند و این امر باعث تحقق عملی شعار دانشگاه پیام نور شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اسلامشهر تصریح کرد: کمترین میزان شهریه ترمی در بین دانشگاه‌های کشور، اعطای وام تحصیلی برای شهریه با شرایط بازپرداخت بعد از فارغ‌التحصیلی، امکان ادامه تحصیل در دو رشته به‌صورت هم‌زمان، امکان تغییر رشته در ترم دوم و حمایت و تشویق دانشجویان ورزشکار، از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور است.

وی در پایان با قدردانی از مساعدت‌های مسؤولان سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و ستاد استان تهران، فرماندار و مسؤولان شهرستان اسلامشهر متذکر شد: امیدوارم با که با همدلی و همراهی همه مسؤولان این شهرستان، توسعه و پیشرفت روزافزون این شهرستان را شاهد باشیم.




خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، مهدیه رحمانیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر، می‌توانند برای تحصیل بدون آزمون ورودی در این واحد دانشگاهی ثبت نام کنند.
منبع: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950525000841
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر