جمعه 31 فروردین 1403

تربیت بدنی
1400/10/5 یکشنبه
سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان؛مسابقه انتخابی تیراندازی با کمان
سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان؛مسابقه انتخابی تیراندازی با کمان

.

مسابقه انتخابی تیراندازی با کمان دانشجویان برگزار می شود

رقابت‌های انتخابی تیراندازی با کمان دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های سراسر کشور برای شرکت در یونیورسیاد دانشجویان جهان 10 دیماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ،مسابقه انتخابی تیراندازی با کمان دانشجویان دختر و پسر در بخش کامپوند برای حضور در در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان روز جمعه 10 دیماه به مدت یک روز در سایت فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار می‌شود.

این رقابت ها در بخش کامپوند دختران و پسران و به صورت انفرادی برگزار می شود و دانشجویان صاحب رکورد در بخش ( کامپوند دختران ۶80 و پسران ۶۹5 ) میتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

همچنین برابر قوانين و مقررات فدراسيون بين المللي ورزش هاي دانشگاهي (FISU) متولدين 1 ژانويه 1996 (11/10/1374) به بعد حق شركت در مسابقات را دارند.

این رقابت‌ها روز جمعه 10 دیماه از ساعت 8:30 صبح در سایت تیراندازی با کمان واقع در درب شرقی استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است داشتن معرفي نامه معتبر از دانشگاه مربوطه، ارائه كارت دانشجويي معتبر ، ارائه بيمه ورزشي سال جاري (تاريخ صدور بيمه حداقل 72 ساعت قبل از شروع مسابقات باشد) و ارائه كارت الكترونيكي واكسن براي كليه ورزشكاران الزامي مي باشد.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۵ لغایت ۱۶ تیرماه سال آینده در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر