پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

امتحانات
1401/5/24 دوشنبه
اطلاع از تاریخ و ساعت دقیق امتحانات ترم تابستان
​​​​​​​اعلام زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات ترم تابستان 1401 (گزارش 428) از سیستم جامع دانشگاهی گلستان

.

 

کارت ورود به جلسه امتحانات ترم تابستان 1401 ( گزارش 428 ) در سیستم جامع گلستان از روز سه شنبه 25 مرداد 1401 فعال می شود.


دانشجویان محترم می توانند از طریق مسیر زیر، این کارت را مشاهده نموده و از آن پرینت بگیرند:

منوی آموزش ==> گزارش های آموزش ==> دانشجو ==> اطلاعات ثبت نام و امتحان ==> 428- برنامه امتحان پایان ترم دانشجو

( در صفحه ای که باز می شود، بر روی « مشاهده گزارش» کلیک نمایید)



نکته مهم 1 : در صورتی که علاوه بر دروس ترم تابستان، دانشجو (مقطع کارشناسی) درس ریزشی عمومی هم داشته باشد و توسط مرکز آزمون امتحان ریزشی برای دانشجو تعریف شده باشد، این امتحان هم در کارت ورود به جلسه (گزارش 428) وی نمایش داده می شود.
ولی در صورتی که دانشجوی دارای امتحان ریزشی، در ترم تابستان انتخاب واحد نداشته باشد، جهت اطلاع از تاریخ و ساعت امتحان دروس ریزشی باید گزارش 427 را دریافت نماید.



نکته مهم 2 : دانشجویانی که تقاضای تغییر محل آزمون داده اند، حتما در کارت ورود به جلسه امتحان (گزارش 428) خود به نام مرکز/واحد امتحان درج شده بر روی کارت دقت کنند و برای شرکت در امتحانات به همان مرکز مراجعه نمایند.

توجه: شايان ذكر است كليه دانشجوياني كه درخواست انتخاب محل آزمون خود را ثبت نموده اند جهت دريافت كارت آزمون ملزم به پرداخت مبلغ 870000 ريال می باشند.



نکته مهم 3 : لازم به ذکر است که در صورت داشتن بدهی، سیستم این گزارش را به شما ارائه نمی دهد. برای اطمینان می توانید گزارش 163 ( فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور ) را از مسیر زیر مشاهده نمایید.

منوی آموزش ==> گزارش های آموزش ==> شهریه ==> لیست ها و آمارها ==> 163-فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

تذکر: دانشجویان بدهکار پس از پرداخت شهریه می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود (گزارش 428) اقدام نمایند.

 

نکته مهم 4 : کارت ورود به جلسه امتحان الزاما باید عکس دار باشد و برای ورود به جلسه امتحان باید پرینت آن را به همراه کارت دانشجویی یا یک کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید.



نکته مهم 5 : گزارش 428 را روز قبل از آزمون تهیه نمائید، دانشگاه تعهدی در قبال تهیه کارت ورود به جلسه نداشته و دانشجو موظف است پرینت کارت خود را هنگام ورود به حوزه امتحانی ارائه نماید.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر