سه‌شنبه 28 فروردین 1403

اخبار
1401/8/21 شنبه
کارگروه اندیشه ورزی دانشجویی بزودی زیر نظر سرپرست استان افتتاح می شود
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از افتتاح کارگروه اندیشه ورزی دانشجویی استان خبر داد.

.


به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی دکتر وحید افشین سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در نشست روسای مراکز و واحدها که با حضور حجت الاسلام حسینی مسول نهاد رهبری استان، معاونین و مدیران ستادی و همچنین روسای مراکز و واحدها برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران با بیش از ۴۳ هزار دانشجو در همه مقاطع تحصیلی دانشجویان فعال زیادی دارد و کارگروه اندیشه ورزی دانشجویی استان به منظورایجاد‌ فضای لازم برای مشارکت دانشجویان در برنامه های استان زیر نظر سرپرست استان بزودی افتتاح خواهد شد.

وی درباره کاگروه اندیشه ورز دانشجویی ادامه داد: از مراکز ۴ گانه شهر تهران هر کدام ۲ دانشجو و از سایر مراکز و واحدها یک نفر باید از دانشجویان فعال به استان معرفی شوند که سریعتر این اتاق راه اندازی شود.

ایشان همچنین توصیه کرد: مراکز و واحدها نیز از این ظرفیت نهایت بهره برداری را در برنامه خود داشته باشند.

تاسیس ۴ شرکت دانش بنیان در استان

دکتر افشین مهر همچنین درباره ثبت شرکت های دانش بنیان اعضای علمی استان گفت: ۴ شرکت دانش بنیان ثبت و مجوز نهایی را دریافت کردند و امیدوارم که با حضور بیشتر دانشجویان و اعضای علمی تاسیس این شرکت ها تا پایان سال افزایش پیدا کند.

واگذاری مرکز نوآوری و صنایع خلاق به دانشگاه پیام نور استان تهران

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در پایان گفت: اداره مرکز نوآوری و صنایع خلاق دانشگاه به استان واگذار شد ولی سطح خدمت رسانی آن کشوری می باشد و سایر استان ها نیز می توانند ازخدمات آن‌ استفاده کنند.

حجت الاسلام حسینی مسول نهاد رهبری استان نیز در این نشست اظهار داشت:  جامعه در شرایط مهمی قرار دارد و باید این شرایط را در دانشگاه ها جدی گرفت.

مسول نهاد رهبری همچنین در این نشست نکات ارزنده اخلاقی و معرفتی را بیان کردند.

در این نشست دکتر آخوندی معاون آموزشی و پژوهشی استان به بررسی برخی از روندهای آموزشی پرداخت و همچنین پیشنهاداتی برای تاسیس رشته های جدید ارائه کرد.

لازم به ذکر است که در این نشست دکتر محمدرضاخانی معاون اجرائی استان و بخش مالی و اداری نیز گزارشی از عملکرد مالی و اداری استان ارائه کردند.

کارگروه اندیشه ورزی دانشجویی بزودی زیر نظر سرپرست استان افتتاح می شود


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ