شنبه 8 اردیبهشت 1403

اخبار
1402/7/20 پنجشنبه
قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان بدون آزمون و آزمون سراسری 1402
اعلام زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان جدید مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور (ورودی مهر 1402)

.


ضمن عرض تبریک به مناسبت پذیرش در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور؛ ثبت نام اولیه کلیه پذیرفته شدگان جدید بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) و همچنین پذیرفته شدگان جدید آزمون سراسری 1402 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری می باشد که از 22 مهر 1402 آغاز می شود و تا 30 مهرماه ادامه دارد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان جدید به صورت آنلاین در سیستم جامع گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir صورت می پذیرد.


1- كليه پذيرفته شدگان مي بايست با شناسه كاربري و گذرواژه به شرح ذیل وارد سيستم گلستان (http://reg.pnu.ac.ir) شوند:
- شناسه كاربري: شماره پروندهC021   و گذرواژه: شماره ملي 
(در صورتيكه در ابتداي كد ملي رقم صفر وجود داشته باشد بايد هنگام درج گذرواژه ثبت گردد.)
لازم به ذكر است در صورتي كه كد ملي شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بايستي شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سيستم وارد نماييد.
مثال : شناسه كاربري: C021300707
گذرواژه: 0061111111
*درصورتيكه با شناسنامه و يا كدملي موفق به ورود به سيستم نشده ايد شماره پرونده خود را در گذرواژه وارد نماييد.


2. از طریق "منوی آموزش==> دانشجو ==> پذیرش غیرحضوری ==> پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود" به صفحه مربوطه وارد شده و اطلاعات مورد نظر را تکمیل و تایید نمایید.
سپس در مرحله "ارسال فایل مدارک"، مدارک زیر با فرمت jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر  250 کیلوبایت در سیستم بارگذاری شود.
1- تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه 
2- پشت و روی کارت ملی
3- عکس رنگی پرسنلی با زمینه روشن
4- تصویر مدرک دیپلم متوسطه
5- تصویر مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی (برای دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی نظام قدیم)
6- مدرک مشخص کننده نظام وظیفه ( ویژه آقایان )
7- تصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده


با توجه به اعلام مرکز سنجش و پايش کيفيت آموزش وزارت آموزش و پرورش، کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست با مراجعه به سامانه «تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس https://emt.medu.ir با انتخاب گزینه «ثبت نام مدرک تحصیلی» اقدام به درخواست ارسال تاییدیه تحصیلی دیپلم (یا پیش دانشگاهی برای دانش آموزان نظام قدیم) به دانشگاه محل قبولی (دانشگاه پیام نور اسلامشهر ) کرده و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کدپیگیری و تأییدیه پرداخت را دریافت نمایند.
( برای مشاهده راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی، اینجا کلیک کنید )


پذیرفته شدگان مشمول نظام وظیفه نیز لازم است برای درخواست معافیت تحصیلی به سایت sakha.epolice.ir  یا به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+10 مراجعه و درخواست معافیت تحصیلی نموده و تصویر رسید دریافتی را در سامانه گلستان بارگزاری نمایند.


*** در انتها ضمن تایید اطلاعات، گزارش 1800 یا فرم مشخصات کامل دانشجو را دریافت نمایید، در این گزارش شماره دانشجویی اعلام می شود که برای مراجعات بعدی به سیستم گلستان ضروری است.




تذکر مهم: دانشجویان اتباع غیرایرانی و همچنین دانشجویان مشمول خدمت نظام وظیفه پس از انجام پذیرش غیرحضوری به مرکز قبولی مراجعه نمایند.

3.دانشجويان مي بايست پس از بارگذاري مدارك به صورت كامل و واضح در سايت ،با در دست داشتن كليه مدارك به ويژه اصل مدرك تحصيلي جهت تاييد و پذيرش نهايي به واحد آموزش دانشگاه پيام نور اسلامشهر مراجعه نمايند.



4. پس از تایید نهایی ثبت نام توسط کارشناسان دانشگاه، باید برای پرداخت شهریه ثابت و انتخاب واحد مجددا به سایت گلستان (http://reg.pnu.ac.ir) مراجعه نمایید. در این مرحله باید با شناسه کاربری: شماره دانشجویی و گذرواژه: شماره شناسنامه وارد سایت گردید.
كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهريه ثابت مي باشند و در صورت عدم پرداخت، امكان انجام انتخاب واحد ايشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام نسبت به پرداخت الکترونیکی شهريه اقدام نماييد.

پرداخت الكترونيكي شهريه:
منوي اصلي »»»  آموزش »»» شهريه»»»  پرداخت های الكترونيكی دانشجو


. پس از پرداخت شهريه از مسير زير نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نماييد:
ثبت نام »»» عمليات ثبت نام »»» ثبت نام اصلی


 توجه1: دقت کنید در صورتی که قصد مهمان شدن به سایر مراکز دانشگاه پیام نور را دارید، قبل از انتخاب واحد با هماهنگی کارشناس آموزشی رشته خود نسبت به ثبت درخواست مهمان اقدام نمایید.

* نحوه درخواست مهمان ترمی:
-در صورتی که تقاضای مهمانی به شهر دلخواه خود دارید، از طریق مسیر زیر در سیستم گلستان اقدام نمایید:
آموزش ==> دانشجو ==> درخواست ها ==> تقاضای انتقال و مهمان ==> تقاضای انتقال بصورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی)


 توجه2: پیش از انتخاب واحد، لیست ارائه دروس و لیست منابع رشته خود را از طریق لینک زیر دریافت و مطابق آن دروس خود را تعیین نمایید. این لیست را در ابتدای هر ترم مجددا دریافت و بررسی نمایید تا در صورت تغییر از آن مطلع شوید.

کلیک کنید: دریافت لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی مقطع کارشناسی 
پس از ورود به لینک بالا بر روی نام رشته مورد نظر کلیک کنید


- پس از ثبت دروس مورد نظر خود، در انتها گزارش ثبت نام (منوی ثبت نام >> گزارش های ثبت نام >> 101-گزارش نتیجه ثبت نام دانشجو در طول ثبت نام) را جهت اطلاع از برنامه کلاس و زمان آزمونهای پایان ترم دریافت نمایید.


*** برای مشاهده ویدیوی آموزشی نحوه ثبت نام و بارگذاری مدارک دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور اینجا کلیک نمایید

*** برای مشاهده ویدیوی آموزشی پرداخت شهریه، انتخاب واحد و دریافت لیست ارائه دروس اینجا کلیک نمایید.


*** برای مشاهده راهنمای نحوه برگزاری کلاسهای نیمسال اول 1403-1402 (حضوری یا الکترونیکی)، اینجا  کلیک کنید



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ