پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403

اخبار
1402/2/28 پنجشنبه
برای اطلاع از تاریخ و ساعت دقیق امتحانات
اعلام زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان نیمسال دوم 1402-1401 (گزارش 428) از سیستم جامع دانشگاهی گلستان

.


دانشجویان محترم می توانند از طریق مسیر زیر، این کارت را مشاهده نموده و از آن پرینت بگیرند:

منوی آموزش ==> گزارش های آموزش ==> دانشجو ==> اطلاعات ثبت نام و امتحان ==> 428- برنامه امتحان پایان ترم دانشجو
(در صفحه ای که باز می شود، بر روی « مشاهده گزارش» کلیک نمایید)



نکته مهم 1 : دانشجویانی که تقاضای تغییر محل آزمون داده اند، حتما در کارت ورود به جلسه امتحان (گزارش 428) خود به نام مرکز/واحد امتحان درج شده بر روی کارت دقت کنند و برای شرکت در امتحانات به همان مرکز مراجعه نمایند.

توجه: شايان ذكر است كليه دانشجوياني كه درخواست انتخاب محل آزمون خود را ثبت نموده اند جهت دريافت كارت آزمون ملزم به پرداخت مبلغ یکصد هزار تومان می باشند.



نکته مهم 2 : امتحاناتی که در بازه ی زمانی 1 تا 24 خرداد 1402 هستند به 2 صورت برگزار می شوند:
الف) امتحاناتی که در ستون «نوع آزمون» آنها در کارت ورود به جلسه(گزارش 428) عبارت «استادمحور» درج شده باشد، به صورت آنلاین و غیرحضوری از طریق سامانه http://Lms.tpnu.ac.ir برگزار می شود.

ب) سایر امتحانات در بازه زمانی فوق الذکر به صورت حضوری و در محل دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر به آدرس اسلامشهر -ميدان نماز  -انتهاي حيابان امام حسن مجتبي عليه السلام - سمت چپ برگزار می شود. این امتحانات ممکن است به صورت کتبی و کاغذی در ساختمان آموزشی شهید احمدی دانشگاه برگزار شوند و یا به صورت الکترونیکی (بدون کاغذ) در سایت اینترنت دانشگاه پيام نور اسلامشهر

اما امتحاناتی که در بازه ی زمانی 27 تا 31 خرداد 1402 می باشند، امتحانات دروس عمومی هستند که به صورت آنلاین و غیرحضوری و از طریق سامانه https://edu.pnu.ac.ir برگزار خواهند شد.



نکته مهم 3 : لازم به ذکر است که در صورت داشتن بدهی، سیستم این گزارش را به شما ارائه نمی دهد. دانشجویان بدهکار پس از پرداخت شهریه می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود (گزارش 428) اقدام نمایند.

 

نکته مهم 4 : کارت ورود به جلسه امتحان الزاما باید عکس دار باشد و برای ورود به جلسه امتحان باید پرینت آن را به همراه کارت دانشجویی یا یک کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید.



نکته مهم 5 : گزارش 428 را روز قبل از آزمون تهیه نمائید، دانشگاه تعهدی در قبال تهیه کارت ورود به جلسه نداشته و دانشجو موظف است پرینت کارت خود را هنگام ورود به حوزه امتحانی ارائه نماید.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر