دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

راهنماي جامع شيوه برگزاري امتحانات پايان نيمسال دوم 1400-1399 راهنماي جامع شيوه برگزاري امتحانات پايان نيمسال دوم 1400-1399 راهنماي جامع شيوه برگزاري امتحانات پايان نيمسال دوم 1400-1399 اطلاعیه مهم 1 :
 

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند؛

با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ و با توجه به بخشنامه ابلاغی از سوی مرکز آزمون دانشگاه، کلیه امتحانات پایان نیمسال دوم 1400-1399 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود. لذا توجه به نکات زیر ضروری است:

1- از صحت عملکرد سیستم کامپیوتر، گوشی و نیز حجم اینترنت خود اطمینان حاصل نمایید تا در طی اجرای آزمون با مشکل مواجه نشوید.

2- توصیه می شود در ایام امتحانات، اینترنت پشتیبان در نظر گرفته شود. (مثلا wifi و اینترنت گوشی)

3- برای مدیریت ترافیک سامانه های آزمون و برگزاری بدون اشکال آزمون‌ها، از ورود به سامانه های آزمون در غیر از ساعت امتحان خود جدا خودداری فرمایید.



نحوه برگزاری آزمون ها:


الف) آزمون کلیه دروس عمومی و تخصصی (مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد)

آزمون کلیه دروس تخصصی، عمومی و بخش تئوری دروس عملی کلیه مقاطع به صورت استانی توسط اساتید و از طریق سامانه LMS به شرح ذیل برگزار می شود.


سامانه الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان تهران: http://Lms.tpnu.ac.ir


 نحوه ورود: 
گذرواژه : شماره دانشجویی
رمز عبور : کد ملی (بدون صفر ابتدایی)

دانشجویان غیرایرانی و مهمان از سایر دانشگاه‌ها 
گذرواژه و رمز عبور : هر دو شماره دانشجویی



برای مشاهده ویدیوی راهنمای شرکت در آزمون،  اینجا کلیک کنید 

برای مشاهده (فایل pdf.) راهنمای کامل و تصویری برگزاری آزمون در سامانه فوق الذکر،  اینجا کلیک کنید 



 

ب) آزمون دروس عملی و کارگاهی:

آزمون دروس عملی و کارگاهی نیز توسط اساتید مرکز دماوند به صورت مجازی برگزار می شود.

برای دریافت لینک گروههای مربوط به کلاسهای عملی و کارگاهی در شبکه های اجتماعی،  اینجا کلیک کنید 

برای مشاهده آخرین به روز رسانی (فایل pdf.) راههای ارتباطی دانشجویان با اساتید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند،  اینجا کلیک کنید 





 اطلاعیه مهم 2 :

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند؛

ثبت نمره بدون تسویه حساب شهریه امکان‌پذیر نمی باشد، لذا دانشجویان موظف‌اند در اسرع وقت، نسبت به پرداخت کامل بدهی شهریه خود اقدام کنند تا امکان ثبت نمره ایشان برای استاد در سیستم گلستان فراهم گردد.
 نکته مهم:  شهریه را فقط به صورت اینترنتی (با رمز دوم کارت بانکی) و یا از طریق خودپردازهای بانک صادرات (با شناسه قبض و شناسه پرداخت) واریز و از پرداخت شهریه از طریق فیش نقدی در بانک جدا خودداری نمایید. زیرا پرداخت شهریه از طریق فیش نقدی به هیچ وجه امکان ثبت و رویت در سیستم جامع گلستان را ندارد. 




 اطلاعیه مهم 3 :

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند؛

جهت اطلاع از عناوین دروس، نام اساتید و تاریخهای امتحانی، گزارش ۴۲۸ (کارت ورود به جلسه) خود را از سامانه گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر زیر دریافت کنید.

* منوی آموزش ==> گزارش های آموزش ==> دانشجو ==> اطلاعات ثبت نام و امتحان ==> 428- برنامه امتحان پایان ترم دانشجو   (در صفحه ای که باز می شود بر روی گزینه «مشاهده گزارش» کلیک کنید)

نکته1: دریافت این گزارش با پرداخت شهریه امکان پذیر است. ضمنا با توجه به تغییر زمان برگزاری  امتحانات، اخذ این گزارش ضروری است.

نکته 2: برخی اساتید، آزمون های دروس را در تاریخ‌هایی غیر از آنچه در گزارش 428 است (قبل یا بعد از آن) مطابق آنچه در جلسات کلاس مجازی اعلام کرده اند، برگزار می نمایند. ضمنا شیوه ارزشیابی هر درس با درس دیگر متفاوت است، حتما به این موضوع توجه نمایید.



راه هاي ارتباطي ما:


💎آدرس اینستاگرام دانشگاه
http://instagram.com/eslamshahrpnu

💎ادرس کانال ایتا:eslamshahrpnu@

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر