دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

آموزشی و برنامه ریزی
1400/11/24 یکشنبه
از 24 بهمن تا 7 اسفند ماه 1400
آغاز مهلت حذف و اضافه نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه پیام نور

.


با توجه به اینکه به جهت مساعدت و تسریع در تشکیل و برگزاری کلاسها، زمان حذف و اضافه نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه پیام نور از 24 بهمن ماه آغاز می شود، لذا:


1- نسبت به انجام انتخاب واحد و یا حذف و اضافه دروس خود از مسیر زیر در سیستم جامع گلستان اقدام نمایید: 

منوی ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> ثبت نام اصلی



2- دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد موفق به اخذ واحد نشده اند نیز در مهلت حذف و اضافه می توانند پس از پرداخت بدهی قبلی (در صورت وجود) و شهریه ثابت نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

پرداخت آنلاین : منوی آموزش -> شهریه -> پرداخت های الکترونیکی دانشجو 
توجه: برای پرداخت آنلاین شهریه، به یک کارت بانکی (از مجموعه بانکهای عضو شتاب) که رمز دوم (رمز اینترنتی) آن فعال باشد نیاز دارید.

پرداخت از طریق خودپرداز بانک صادرات : منوی آموزش -> گزارش های آموزش -> شهریه -> لیست ها و آمارها -> 163-فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور (دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت و سپس پرداخت از طریق خودپردازهای بانک صادرات)



3- محدودیتی برای حذف دروسی که قبلا انتخاب کرده‌اید و یا اضافه‌کردن دروس انتخابی جدید وجود ندارد. البته برای مشاهده کلاسهای دروسی که در زمان حذف و اضافه انتخاب می کنید (در سامانه LMS)، باید منتظر به روز رسانی بعدی سامانه (که معمولا به صورت هفتگی انجام می شود) بمانید.



4- ملاک انتخاب واحد دانشجویان (به غیر از ورودی‌های جدید)، معدل نیمسال اول 1401-1400 می باشد. ضمنا دانشجویانی که به هر دلیل (اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می‌باشند، انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی انجام دهند.



5- پیش از انتخاب واحد، لیست ارائه دروس و لیست منابع رشته خود را از طریق لینک های زیر دریافت و مطابق آن دروس خود را تعیین نمایید. این لیست را در ابتدای هر ترم مجددا دریافت و بررسی نمایید تا در صورت تغییر از آن مطلع شوید.

دریافت لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی مقطع کارشناسی  
توجه: پس از ورود به لینک بالا بر روی نام رشته مورد نظر کلیک کنید

دریافت لیست ارائه دروس و وضعیت منابع درسی مقطع کارشناسی ارشد 
توجه: پس از ورود به لینک بالا بر روی نام بخش علمی مربوط به رشته مورد نظر کلیک کنید



6- در این نیمسال نیز دروس در هفت مرکز به تفکیک رشته در سطح استان تهران ارائه می شود و دانشجویان باید هنگام انتخاب واحد در سیستم گلستان دروس را مطابق با رشته خود از این مراکز انتخاب ‌نمایند. مراکز مجری، کلیه دروس مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مربوطه را ارائه می دهند.



نحوه انتخاب واحد بدین صورت است که مثلا دانشجوی رشته حقوق، صرف نظر از اینکه دانشجوی کدام مرکز است، کلیه دروس عمومی و تخصصی خود را باید از مرکز ورامین انتخاب نماید. و یا دانشجوی رشته الهیات صرف نظر از اینکه دانشجوی کدام مرکز استان تهران است، در سیستم گلستان، دروس عمومی و تخصصی را فقط از مرکز تهران جنوب انتخاب می نماید.



7- در صورت بروز هرگونه مشکلی درخصوص ارائه دروس در سیستم جامع گلستان، انتخاب واحد و یا برنامه های کلاسی اعلام شده، موضوع را در سامانه پاسخگویی و ثبت درخواست به نشانی http://srm.tpnu.ac.ir  ارسال نمایید.
سامانه پاسخگویی و ثبت درخواست راهی است که دانشجویان استان تهران می توانند به صورت غیرحضوری با کارشناسان در ارتباط باشند و سوالات، امور آموزشی و مشکلات خود را مطرح کنند و در همان سامانه پاسخ را دریافت نمایند.

برای ارتباط با واحد برنامه ریزی دانشگاه نیز می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید؛
شماره تماس: 34-56377830-021 داخلی 108 



8- پس از انجام انتخاب واحد، برای مشاهده واحدهای ثبت شده و تاریخ امتحان آنها نسبت به دریافت گزارش ثبت نام از سیستم جامع گلستان ( منوی ثبت نام -> گزارش های ثبت نام -> ثبت نام -> 101-گزارش نتیجه ثبت نام (ترمیم) دانشجو در طول ثبت نام ) اقدام نمایید.
در صورت ایجاد هر گونه تغییر در انتخاب دروس و نیز در آخرین روز حذف و اضافه، گزارش فوق را مجددا دریافت و تا پایان ترم نزد خود نگاه دارند. کلاس ها طبق گزارش 101 در سامانه آموزش الکترونیک برگزار خواهد شد.



9- با توجه به اینکه راه ارتباطی با اساتید، آگاهی از گروه های درسی، آزمون میان ترم و همچنین نحوه و بستر برگزاری آزمون پایان ترم توسط اساتید در کلاس های الکترونیکی اعلام می شود، توصیه می شود حتما در کلاس های الکترونیکی شرکت نمایید.

سامانه برگزاری کلاس های الکترونیکی دانشگاه پیام نور استان تهران:  http://Lms.tpnu.ac.ir


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر