دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

آموزشی و برنامه ریزی
1401/1/28 یکشنبه
قابل توجه دانشجویان  مقطع  کارشناسی ارشد
تعیین ارزش آثار پژوهشی پایان نامه ی کارشناسی ارشد دانشجویان دانشگاه پیام نور

.


جهت تعیین ارزش آثار پژوهش لازم است کاربرگ شماره 3 :تعیین ارزش آثار پژوهشی پایان نامه ی کارشناسی ارشد دانشجویان دانشگاه پیام نور،  توسط دانشجو و استاد راهنما کامل گردد و به همراه کلیه ی مدارک و  مستندات مربوط به مقاله به دانشگاه تحویل گردد. موارد زیر را توجه نمایید :
  1. مقالات مربوط به همایش فقط  0.5 امتیاز و دانشجو می تواند تا دو مقاله چاپ نماید تا بتواند 1 امتیاز پژوهشی را اخذ نماید اخذ نمره کامل به  نظر استاد راهنما نیز بستگی دارد.
  2. مقالات مربوط به  SCOUPS  و ISC  و مجلات علمی ترویجی وزارتین و حوزه علمیه مصوب کمسیون نشریات علمی حوزوی   دارای 0.75 امتیاز و دانشجو فقط حق ارائه یک مقاله جهت اخذ نمره آثار پژوهشی را دارد اخذ نمره کامل به  نظر استاد راهنما نیز بستگی دارد
  3. جهت اخذ نمره مقالات باید با آدرس دهی صحیح باشد. با توجه به صراحت آیین‌نامه‌ها در این خصوص و لزوم رعایت آن، مزید استحضار آدرس‌‌دهی صحیح مقاله براساس دستورالعمل‌ مربوط به شرح ذیل است:
بطور مثال در مقالههای انگلیسی:
Department of Management, Payame Noor University (PNU), P.O.Box 19395-4697, Tehran, Iran.
در مقاله‌های فارسی:
گروه مدیریت، دانشگاه پیام نور، ص. پ.  19395-4697، تهران، ایران.
ذکر این نکته ضروری است درج صندوق پستی الزامی نیست. مگر در صورتی که نشریه و یا برگزار‌کننده همایش مورد نظر نوشتن آن را الزامی بداند. شایان ذکر است نباید نام شهر محل اشتغال استاد/استادان راهنما و مشاور و همچنین محل تحصیل دانشجو در آن قید شود.
  1. مدارک و مستندات مقالات :گواهی پذیرش و مقاله و یا  مقاله ی چاپ شده  در مجلات مذکور در کاربرگ شماره 3  و یا مقاله ی چاپ شده و ارائه شده در همایش های ملی و بین المللی


شما  می توانید کاربرگ شماره 3 را از لینک زیر نیز دریافت کنید:

کاربرگ شماره 3


     جهت هرگونه سوال در خصوص ارزش آثار پژوهشی با شماره های دانشگاه 02156377830 الی 33 داخلی 106 تماس حاصل فرمایید .
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر