یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

اخبار
1402/9/11 شنبه
رئیس دانشگاه اروپایی ارمنستان در دیدار با رییس دانشگاه پیام نور ایران مطرح کرد:
خواستار ارتقای توسعه همکاری با دانشگاه پیام نور هستیم

.


دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور با دکتر Heghine Bisharyan، رییس دانشگاه اروپایی ارمنستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی در این دیدار دکتر بیشاریان رییس دانشگاه اروپایی ارمنستان با تاکید بر اهمیت همکاری با دانشگاه پیام نور و تقدیر از نمایندگی این دانشگاه در ایروان اظهار داشت: روابط چند ساله با دانشگاه پیام نور را دوستانه می دانیم و تداوم، توسعه و ارتقای سطح همکاری ها با این دانشگاه را خواستاریم.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به روابط بسیار دوستانه دو ملت ایران و ارمنستان، تصریح کرد: ما ۴ همسایه داریم که ایران بزرگترین دوست و رفیق عزیز ما می باشد و موضوعی که حتما در مورد سایر همسایگان نمی توانم آنرا با این اطمینان بیان کنم.
 
دکتر بیشاریان با قدردانی از حمایت های دوستانه دولت و مردم ایران از ارمنستان در تحولات قره باغ گفت: با تمام قلبم از ایران، ملت و دولت جمهوری اسلامی تشکر می کنم.
رئیس دانشگاه پیام نور: دانشگاه آماده همکاری وسیعتری با دانشگاه اروپایی ارمنستان می باشد

دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور نیز در این نشست از اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور برای توسعه همکاری ها و اجرای عملیاتی و تمدید یک دوره پنج ساله دیگر خبر داد و تاکید نمود: دوستی متقابلی میان دو ملت برقرار است و ارامنه ایران بسیار مورد علاقه و احترام مردم ایران هستند و هیچگونه جدایی بین ما نیست. 
همچنین دکتر پیمان آقائی، سرپرست مرکز امور بین الملل دانشگاه نیز گزارشی از گستره و چگونگی فعالیت های بین المللی دانشگاه پیام نور و روند اجرای تفاهم نامه میان دو دانشگاه، ارائه نمود. 
موضوع توسعه همکاری های دوجانبه از جمله راه اندازی انستیتو زبانهای خارجی مشترک در دانشگاه پیام نور و استفاده از ظرفیت انتشارات بزرگ دانشگاه پیام نور برای چاپ و تامین کتب درسی دانشگاهی در ارمنستان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر