یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

اخبار
1402/9/14 سه‌شنبه
برای اطلاع از تاریخ و ساعت دقیق امتحانات
اعلام زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نیمسال اول 1403-1402 (گزارش 428)

.

 

کارت ورود به جلسه امتحانات نیمسال اول 1403-1402 (گزارش 428) در سیستم جامع گلستان از روز چهارشنبه 15 آذر 1402 فعال می شود.

دانشجویان محترم می توانند از طریق مسیر زیر، این کارت را مشاهده نموده و از آن پرینت بگیرند:

منوی آموزش ==> گزارش های آموزش ==> دانشجو ==> اطلاعات ثبت نام و امتحان ==> 428- برنامه امتحان پایان ترم دانشجو
(در صفحه ای که باز می شود، بر روی « مشاهده گزارش» کلیک نمایید)



نکته مهم 1 : دانشجویانی که تقاضای تغییر محل آزمون داده اند، حتما در کارت ورود به جلسه امتحان (گزارش 428) خود به نام مرکز/واحد امتحان درج شده بر روی کارت دقت کنند و برای شرکت در امتحانات به همان مرکز مراجعه نمایند.

توجه: شايان ذكر است كليه دانشجوياني كه درخواست انتخاب محل آزمون خود را ثبت نموده اند جهت دريافت كارت آزمون ملزم به پرداخت مبلغ یکصد هزار تومان می باشند.



نکته مهم 2 : امتحانات نیمسال پاییز به 3 صورت برگزار می شوند:

الف) امتحاناتی که در ستون «نحوه برگزاری» آنها در کارت ورود به جلسه(گزارش 428) عبارت «طبق نظر استاد» درج شده باشد، در زمانی که توسط استاد مربوطه اعلام می شود به صورت آنلاین و غیرحضوری از طریق سامانه http://Lms.tpnu.ac.ir برگزار می شود.

ب) امتحانات دروس عمومی طبق تاریخ و ساعت مندرج در گزارش 428، به صورت آنلاین و غیرحضوری و از طریق سامانه  http://Lms.tpnu.ac.ir برگزار خواهند شد.

ج) سایر امتحانات به صورت حضوری و در محل دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر برگزار می شود. این امتحانات ممکن است به صورت کتبی  در حوزه امتحانات دانشگاه برگزار شوند و یا به صورت حضوری الکترونیکی در سایت اینترنت دانشگاه پیام نور اسلامشهر



نکته مهم 3 : لازم به ذکر است که در صورت داشتن بدهی، سیستم این گزارش را به شما ارائه نمی دهد. دانشجویان بدهکار پس از پرداخت شهریه می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود (گزارش 428) اقدام نمایند.

 

نکته مهم 4 : کارت ورود به جلسه امتحان الزاما باید عکس دار باشد و برای ورود به جلسه امتحان باید پرینت آن را به همراه کارت دانشجویی یا یک کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید.



نکته مهم 5 : گزارش 428 را روز قبل از آزمون تهیه نمائید، دانشگاه تعهدی در قبال تهیه کارت ورود به جلسه نداشته و دانشجو موظف است پرینت کارت خود را هنگام ورود به حوزه امتحانی ارائه نماید.


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر